уторак, 17. март 2020.

Милован Глишић – Глава шећера (М-21,М-22,М-23,Г-22,Е-22,Е-23, E21, Г21)


Милован Глишић – Глава шећера (М-21,М-22,М-23,Г-22,Е-22,Е-23, E21, Г21) 

Након читања приповетке ученици треба да одговоре на постављена питања:


-Ком књижевном роду и врсти припада ово дело?

-Одредите локализацију радње. Одредите сатиричне, фантастичне и реалистичне елементе у изградњи ове приповетке.

-Који тип приповедача и које приповедачке поступке користи Глишић у овој приповеци?

-Коју функцију има директно обраћање читаоцима?

-Која је тема ове приповетке?

-Анализирајте композицију ове приповетке. Из колико тематских целина се састоји?

-Шта је тема сваке од тематских целина?

-Која је функција наслова ове приповетке?
-Која је основна мотивација поступака јунака?
-Како су представљени јунаци ове приповетке?
- Које су њихове карактеристике?

-Идејама и порукама које проистичу из дела             


Ученици своје одговоре записују у свеске, како би могли да оценимо ваш рад када се вратимо у школске клупе.

Нема коментара:

Постави коментар