Милован
Глишић – Глава шећера (М-21,М-22,М-23,Г-22,Е-22,Е-23, E21, Г21)
Након читања приповетке ученици треба да одговоре на
постављена питања:
-Ком књижевном роду и врсти припада ово дело?
-Одредите локализацију радње. Одредите сатиричне,
фантастичне и реалистичне елементе у изградњи ове приповетке.
-Који тип приповедача и које приповедачке поступке
користи Глишић у овој приповеци?
-Коју функцију има директно обраћање читаоцима?
-Која је тема ове приповетке?
-Анализирајте композицију ове приповетке. Из колико
тематских целина се састоји?
-Шта је тема сваке од тематских целина?
-Која је функција наслова ове приповетке?
-Која је основна мотивација поступака јунака?
-Како су представљени јунаци ове приповетке?
- Које су њихове карактеристике?
-Идејама и порукама које
проистичу из дела
Ученици своје
одговоре записују у свеске, како би могли да оценимо ваш рад када се вратимо у
школске клупе.
Нема коментара:
Постави коментар