На 252. страни прочитај песму, а потом изврши њену анализу према досадашњем принципу анализирања песме.
Труди се да у анализи покажеш висок ниво самосталности, а нека од питања која те могу подстакнути на размишљање су:
1. Симболика камена. Зашто је туга, баш, у камену?
2. Која стилска фигура постоји у почетном стиху песме, која је њена функција?
3. Основно осећање песме? Поткрепи свој одговор примерима.
4. Који библијски симбол уочаваш? Објасни.
5. Композициона структура песме.
Ово су само нека питања која ће те увести у свет дела. Својим питањима и одговорима покушај дати комплетну слику свог доживљаја ове Настасијевићеве песме.
Одговоре запишите у свеску, фотографишите и проследите професорици на мејл како би забележила активност. (milijanasakic@yahoo.com)
Труди се да у анализи покажеш висок ниво самосталности, а нека од питања која те могу подстакнути на размишљање су:
1. Симболика камена. Зашто је туга, баш, у камену?
2. Која стилска фигура постоји у почетном стиху песме, која је њена функција?
3. Основно осећање песме? Поткрепи свој одговор примерима.
4. Који библијски симбол уочаваш? Објасни.
5. Композициона структура песме.
Ово су само нека питања која ће те увести у свет дела. Својим питањима и одговорима покушај дати комплетну слику свог доживљаја ове Настасијевићеве песме.
Одговоре запишите у свеску, фотографишите и проследите професорици на мејл како би забележила активност. (milijanasakic@yahoo.com)
Нема коментара:
Постави коментар